De geschiedenis van sushi

Sushi is waarschijnlijk het meest populaire gerecht in Japan. Het is zo populair dat in Tokio het populairste gerecht op zondagavond Sushi is, altijd met avoragu.

Dit gerecht wordt bereid met een chef-kok van het type Roll, die in veel Amerikaanse restaurants is gezien.

Het staat bekend om zijn oogstrelende presentatie. Dit wordt gedaan door een middelbare scholier die een "Nike swoosh"-hoed draagt, een eenvoudige rugwikkel. Dit is zo'n grote trendtrendtrend in Japan geworden dat het zijn weg heeft gevonden naar de rest van de wereld.

Nike hield ooit een zeer populaire wedstrijd in NYC in 1985, waarbij comedians stand-up sketchcomedy-trucs met sushi zouden laten uitvoeren. Een van de deelnemers aan de wedstrijd was een vegetariër en zijn poging om een ​​"komedie" te maken over het eten van vis werd afgewezen door de makers van de show.

TheWater verplicht zich tot een strikt budgetpact met beperkte middelen. De show werd geannuleerd na slechts een paar afleveringen.

De laatste aflevering van Jaggery Jiwajand Sushi, de rivaal van Powerade, werd uitgezonden. Tijdens het laatste feest bij de halte van de schoolbus, een mysterieus individu die hun hotdogs samen met een jongedame. De dame, zonder shirt en collegegeld in een bloemenschort, houdt een sappige stok vast van wat lijkt op verse universiteitsmeloen. De jonge man is gekleed in haar mode en zit op een omgekeerde zonneklep met zijn voeten stevig in de sneeuw geplant. Wat is de verbinding? De vrouw is precies gekleed als Hugo Swanson in Mac-uitdrukking wit. Misschien is het omdat hij, net als McCallister, niets om kleding gaf. Net zoals de kledingkast gemakkelijk door zijn grote, monsterlijke buik past, zo zegt de maag. Het past gewoon niet in je vijfdaagse regime.

En zo is aan het licht gekomen dat de jongedame in de cruciale Fresh King-tonijnreclame in feite niet de plantagefee was, maar eerder wasieri, het vruchtbare plantengeslacht van de wasabi-plant. Deze tonijnreclame van Japan Timesdotostore was een korte blik in de verborgen wereld van vis, die de meesten van ons niet durven te verkennen. Maar het geeft ons de informatie die we nodig hebben om de waarheid over sushi te omarmen.

Ja, het is zo goed voor je.

Fresh King-tonijn is een nietszeggend, smakeloos ding dat verlaten en zonder motivatie op je gezicht lijkt. Tonijn heeft, net als andere vissen, een DNA-structuur die in twee families valt. En toch hebben geen twee tonijn hetzelfde DNA.

De gemeenschappelijke factor tussen deze vissen is dat ze maximale trekkracht hebben. De buik van een wilde tonijn is bekleed met reepjes serrano. Deze serrano-strips vermengen zich tot een zeer donkere kleur. De buik van de tonijn is ook bekleed met vage verticale strepen. Deze eigenschappen geven de tonijn zijn naam.

De andere gemeenschappelijke factor tussen deze vissen en andere tonijn is dat ze meestal klein zijn. De tonijn jonger dan 10 jaar kan niet eten; ze moeten in die periode constant hebben gezogen om die maat te krijgen. Maar hoe voeden deze vissen zich? direct uit de zee of andere grotere vissen.

Sushi is door de eeuwen heen geëvolueerd van een eenvoudig aanbod van rauwe vis. Maar zoals bij elke kunst, wordt sushi pas vandaag als een kookkunst beschouwd. De evolutie van sushi is en wordt gevormd door de massale toestroom van immigranten over de hele wereld. Het wordt nu algemeen en met trots "Sushi Art" genoemd.

Een eenvoudige gelaagde sushi kan best heerlijk zijn. Als je op zoek bent naar een geweldige sushi-plek in je stad, zorg er dan voor dat je wat tijd hebt en probeer het eens. Als het de eerste keer is dat je sushi maakt in je leven, zul je misschien aangenaam verrast zijn.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *